søndag 27. oktober 2013

Vaskerommet



Da var søndagen her igjen, herlig. 
Tenkte jeg skulle være så "gal" og vise dere vaskerommet (det mest private rommet i huset)







Vi i familien har hver sin klesboks merket med navnet i dymotape, det er veldig praktisk med tanke på logistikken fra vaskerom til kommoder & skap. Ingenting er så herlig som når boksene er tomme- tørkestativet er tomt og når skittentøyskurven er tom, det er hverdagslykke. Har ikke så veldig stort vaskerom, men det er praktisk med god skapplass, skotørker,utslagsvask for feks bløtlegging, vaskemaskin og tørketrommel.

Sånn- da var det mest private også eksponert. 

Nå står det lammecarré med potetmuffins og konjakksaus på menyen, blir spennende.

Ønsker alle en flott uke 44!

*Turid*

3 kommentarer:

  1. Veldig praktisk, organisert og pent også! :)) Ryddig vaskerom er ren hverdagslykke for meg også, men som oftest tar det bare minutter fra det er tømt til det begynner å fylles igjen hjemme hos oss... ;) Men kjempepraktisk er det å i det heletatt ha et vaskerom, vet ikke hvordan noen klarer å få det til uten, det hadde aldri fungert hjemme hos oss... :D

    Ha en fin ny uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Veldig bra Turid! Fint, organisert og praktisk! Me like!

    Inspirerer meg til å ta meg en tur på Vaskerommet. Tror det trenger meg ;)

    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket og velkommen tilbake:)